Bui-Anh, V., Jouniaux, A., Hiligsmann, P., & Rasier, L. (December 2014). De beklemtoning van samenstellingen in de tussentaal van Franstalige leerders van het Nederlands uit het immersie- en niet-immersieonderwijs. n/f, 12, 9-32. Peer reviewed |
Rasier, L., Bui-Anh, V., Jouniaux, A., & Hiligsmann, P. (2014). Klemtoon in het Nederlands van Franstalige immersie- en niet-immersieleerlingen. In L. Degand, P. Hiligsmann, L. Rasier, M. Sergier, S. Vanasten, ... K. Van Goethem (Eds.), In het teken van identiteit. Taal en cultuur van de Nederlanden (pp. 203-219). Louvain-la-Neuve, Belgium: Presses universitaires de Louvain. Peer reviewed |
Hiligsmann, P., Bui-Anh, V., Jouniaux, A., & Rasier, L. (16 April 2014). Klemtoon in het Nederlands van Franstalige immersie- en niet-immersieleerlingen [Paper presentation]. Zitting van de Koniklijke Academie voor Nederlandse Taal- en Letterkunde, Gent, Belgium. |
Bui-Anh, V., Jouniaux, A., Hiligsmann, P., & Rasier, L. (2014). De beklemtoning van samenstellingen in de tussentaal van Franstalige leerders van het Nederlands uit het immersie- en niet-immersieonderwijs. n/f, 12. Peer reviewed |
Bui-Anh, V., Hiligsmann, P., & Rasier, L. (29 November 2013). De productie en de perceptie van vocaalsystemen in de moedertaal en in de vreemde taal. Een toepassing van het Speech Learning Model op het Nederlands en het Frans [Paper presentation]. ANBF-Onderzoeksmarkt, Namur, Belgium. |