No full text
Article (Scientific journals)
Résolution de problèmes d'hydrodynamique face à un circuit concret : comparaison des stratégies avant et après apprentissage
Lafontaine, Dominique; Blondin, Christiane; Lafontaine, Annette
1990In European Journal of Psychology of Education, 5 (4), p. 517-533
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
apprentissage
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Blondin, Christiane ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Lafontaine, Annette ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Résolution de problèmes d'hydrodynamique face à un circuit concret : comparaison des stratégies avant et après apprentissage
Alternative titles :
[en] Hydrodynamic problem solving
Publication date :
1990
Journal title :
European Journal of Psychology of Education
ISSN :
0256-2928
eISSN :
1878-5174
Publisher :
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, Portugal
Volume :
5
Issue :
4
Pages :
517-533
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 26 March 2009

Statistics


Number of views
58 (3 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Scopus citations®
 
1
Scopus citations®
without self-citations
1
OpenCitations
 
3

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi