Reference : Writing a ghost story - Séquence didactique (canevas "Situation-Problème")
Learning materials : Course notes
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Arts & humanities : Languages & linguistics
http://hdl.handle.net/2268/79464
Writing a ghost story - Séquence didactique (canevas "Situation-Problème")
French
Pagnoul, Pierre mailto [Université de Liège - ULg > Département des langues et littératures modernes > Didactique des langues germaniques >]
15-Dec-2010
ULg
17
[fr] ghost story ; séquence didactique ; canevas situation-problème
[fr] Cette présentation propose une séquence didactique qui intègre un contenu culturel dans une série de leçons construites sur le canevas de la "situation-problème".
Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/2268/79464

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Writing a ghost story (TFC).pdfAuthor postprint1.5 MBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.