Article (Scientific journals)
L'approche expérimentale est-elle adaptée à l'évaluation des actions d'éducation pour la santé ?
Liesse, Anne; Vandoorne, Chantal
1999In Éducation Santé, (143), p. 5-8
 

Files


Full Text
ELE EVA-PROJ A-1440.PDF
Publisher postprint (930.81 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Health promotion; Health education; Evaluation; Tobacco smoking; Adolescent; Prevention; Promotion de la santé; Education pour la santé; Tabagisme; Prévention
Research center :
Appui en Promotion et Education pour la Santé - Université de Liège (APES-ULiège)
Disciplines :
Public health, health care sciences & services
Education & instruction
Author, co-author :
Liesse, Anne
Vandoorne, Chantal ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences de la santé publique > Santé au travail et éducation pour la santé (STES) - APES - Appui en Promotion et en Education pour la Santé
Language :
French
Title :
L'approche expérimentale est-elle adaptée à l'évaluation des actions d'éducation pour la santé ?
Publication date :
November 1999
Journal title :
Éducation Santé
ISSN :
0776-2623
Publisher :
Education Santé
Issue :
143
Pages :
5-8
Funders :
FARES
Available on ORBi :
since 11 November 2010

Statistics


Number of views
138 (21 by ULiège)
Number of downloads
167 (5 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi