No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Pour concevoir une formation d'enseignants en fonction: Des repères théoriques et méthodologiques
Mouvet, Bernadette
1995In Forges, G. (Ed.) Enfants issus de l'immigration et apprentissage du français, langue seconde
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
apprentissage; enfant; formation
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Mouvet, Bernadette ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Méthodologie des innovations scolaires
Language :
French
Title :
Pour concevoir une formation d'enseignants en fonction: Des repères théoriques et méthodologiques
Publication date :
1995
Main work title :
Enfants issus de l'immigration et apprentissage du français, langue seconde
Editor :
Forges, G.
Publisher :
Didier, Paris, France
Pages :
110-115
Available on ORBi :
since 29 September 2010

Statistics


Number of views
36 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi