Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
L’internationalisation des espaces de commerce et de la consommation : conclusion du colloque
Merenne-Schoumaker, Bernadette
1999In Barata Salgueiro, Teresa (Ed.) The Globalization of Consumption and Retail Places - L’internationalisation des espaces de commerce et de la consommation
 

Files


Full Text
Mérenne L'internationalisation des espaces de commerce Conclusions 1999.pdf
Publisher postprint (277.84 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Internationalization of trade; Internationalisation du commerce
Abstract :
[en] Main conclusions of a workshop in Geography devoted to the internationalization of trade
[fr] Principales conclusions d'un Workshop en Géographie consacré à l'internationalisation du commerce
Research center :
SEGEFA : Service d'Etudes en Géographie économique fondamentale et appliquée
Disciplines :
Human geography & demography
Special economic topics (health, labor, transportation...)
Author, co-author :
Merenne-Schoumaker, Bernadette  ;  Université de Liège - ULiège > Département de géographie > Département de géographie
Language :
French
Title :
L’internationalisation des espaces de commerce et de la consommation : conclusion du colloque
Publication date :
1999
Event name :
UGI Symposium, Commercial Geography Commission
Event organizer :
Teresa Barata Salgueiro
Event place :
Lisbonne, Portugal
Event date :
1998
By request :
Yes
Audience :
International
Main work title :
The Globalization of Consumption and Retail Places - L’internationalisation des espaces de commerce et de la consommation
Editor :
Barata Salgueiro, Teresa
Publisher :
Union Géographique Internationale, Lisbonne, Portugal
Collection name :
Commerce et Société - Trade and Society
Pages :
291-295
Available on ORBi :
since 18 September 2010

Statistics


Number of views
60 (1 by ULiège)
Number of downloads
60 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi