Short communication (Scientific journals)
La définition du produit, premier pas dans la mise en place d'un plan marketing réussi pour la petite et moyenne entreprise débutante
Van Caillie, Didier
1991In La Vie au Bureau, 1991 (Avril), p. 47-53
 

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Keywords :
marketing plan; product definition; starting SME
Abstract :
[en] This paper describes and discusses why it's important to elaborate a precise and detailed definition of a product when trying to elaborate a winning marketing plan in an emerging SME
Disciplines :
Production, distribution & supply chain management
Author, co-author :
Van Caillie, Didier  ;  Université de Liège - ULiège > HEC-Ecole de gestion : UER > Diagnostic et contrôle de l'entreprise - Centre d'Etude de la Performance des Entreprises (C.E.P.E.)
Language :
French
Title :
La définition du produit, premier pas dans la mise en place d'un plan marketing réussi pour la petite et moyenne entreprise débutante
Alternative titles :
[en] The definition of the product, first stap in the definition of a winning marketing plan for a starting SME
Publication date :
April 1991
Journal title :
La Vie au Bureau
Publisher :
Editions Service, Bruxelles, Belgium
Volume :
1991
Issue :
Avril
Pages :
47-53
Available on ORBi :
since 27 May 2010

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