No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
The indirect effect of reading social practices on reading achievement.
Baye, Ariane; Schillings, Patricia
20102nd Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 18: Educational Effectiveness: Models, Methods and Applications
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Baye, Ariane ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
English
Title :
The indirect effect of reading social practices on reading achievement.
Publication date :
25 August 2010
Event name :
2nd Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 18: Educational Effectiveness: Models, Methods and Applications
Event place :
Leuven, Belgium
Event date :
25 août 2010
Audience :
International
Available on ORBi :
since 21 February 2011

Statistics


Number of views
66 (5 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi