Reference : Les médiamorphoses du (néo)libéralisme : propagande, idéologie dominante, pensée unique
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Communication & mass media
http://hdl.handle.net/2268/40586
Les médiamorphoses du (néo)libéralisme : propagande, idéologie dominante, pensée unique
French
[en] The Mediamorphoses of (Neo)Liberalism : Propaganda, Dominant Ideology, Single Thought
Geuens, Geoffrey mailto [Université de Liège - ULg > Département des Arts et Sciences de la communication > Th. critique des nouv. médias & Analyse des gr. de commun. >]
2010
Quaderni : la Revue de la Communication
72 ("Propagandes en démocratie")
printemps
Propagandes en démocratie
47-57
Yes
International
[fr] Néo-libéralisme ; altermondialisme ; global studies ; propagande ; idéologie dominante ; pensée unique
[en] Neo-liberalism ; alterglobalism ; global studies ; propaganda ; dominant ideology ; single thought
[fr] A venir
[fr] A venir
Researchers
http://hdl.handle.net/2268/40586

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Restricted access
004 Geuens 72.pdfPublisher postprint417.31 kBRequest copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.