Article (Scientific journals)
La résolution de problèmes : un processus complexe de 'modélisation mathématique'
Fagnant, Annick; Demonty, Isabelle; Lejong, Michèle
2003In Informations Pédagogiques, 54, p. 29-39
 

Files


Full Text
FAGNANT_2003_54_29-39_IP.pdf
Publisher postprint (469.89 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Demonty, Isabelle ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Lejong, Michèle ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
La résolution de problèmes : un processus complexe de 'modélisation mathématique'
Publication date :
2003
Journal title :
Informations Pédagogiques
Publisher :
Communauté Française. Service Général de l'Enseignement, Bruxelles, Belgium
Volume :
54
Pages :
29-39
Available on ORBi :
since 26 February 2010

Statistics


Number of views
536 (48 by ULiège)
Number of downloads
51 (13 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi