Article (Scientific journals)
Comment des théories didactiques permettent-elles de penser le transfert en mathématiques ou dans d'autres disciplines ?
Schneider-Gilot, Marguerite
2006In Recherches en Didactique des Mathématiques, 26 (1), p. 9-38
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
TransfertRDM.pdf
Author preprint (297.14 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
Schneider-Gilot, Marguerite ;  Université de Liège - ULiège > Département de mathématique > Didactique des sciences mathématiques
Language :
French
Title :
Comment des théories didactiques permettent-elles de penser le transfert en mathématiques ou dans d'autres disciplines ?
Publication date :
2006
Journal title :
Recherches en Didactique des Mathématiques
ISSN :
0246-9367
Publisher :
La pensée sauvage, Lyon, France
Volume :
26
Issue :
1
Pages :
9-38
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 07 January 2010

Statistics


Number of views
69 (8 by ULiège)
Number of downloads
1026 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi