Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Fluidité, grammaire, vocabulaire : comment les apprenants les contrôlent, comment les enseignants les évaluent?
Defays, Jean-Marc; Deltour, Sarah
20072ème colloque international de didactique cognitive (DIDCOG)
 

Files


Full Text
Defays Complexity, Accurency and Fluency in second Language use, learning and Teaching .pdf
Publisher postprint (2.3 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
Defays, Jean-Marc ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Didactique et méth. du français langue étrangère et seconde - ISLV : Direction
Deltour, Sarah
Language :
French
Title :
Fluidité, grammaire, vocabulaire : comment les apprenants les contrôlent, comment les enseignants les évaluent?
Publication date :
September 2007
Event name :
2ème colloque international de didactique cognitive (DIDCOG)
Event organizer :
Université de Toulouse-le Mirail
Event place :
Toulouse, France
Event date :
19-21 septembre 2007
By request :
Yes
Audience :
International
Available on ORBi :
since 16 December 2009

Statistics


Number of views
83 (2 by ULiège)
Number of downloads
188 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi