No full text
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
La métacognition comme outil pour améliorer le transfert à long terme: Méthodes pour évaluer quantitativement la métacognition: avantages et inconvénients de 3 méthodologies.
Castaigne, Jean-Loup
2006In Actes du 23e colloque international de l'association internationale de prédagogie universitaire (AIPU)
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Degrés de certitude; Métacognition; Evaluation; Degrees of certitude; Confidence degree; Metacognition
Research center :
LabSET - Laboratoire de soutien aux Synergies Education-Technologie - ULiège
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Castaigne, Jean-Loup ;  Université de Liège - ULiège > IFRES - LABSET
Language :
French
Title :
La métacognition comme outil pour améliorer le transfert à long terme: Méthodes pour évaluer quantitativement la métacognition: avantages et inconvénients de 3 méthodologies.
Publication date :
2006
Event name :
23e colloque international de l'association internationale de prédagogie universitaire (AIPU)
Event organizer :
AIPU International
Event place :
Monastir, Tunisia
Audience :
International
Main work title :
Actes du 23e colloque international de l'association internationale de prédagogie universitaire (AIPU)
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 23 September 2009

Statistics


Number of views
176 (6 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi