Book review (Scientific journals)
Compte rendu de R. Delamotte, M.-C. Penloup et Y. Reuter (dir.), « Décrocher à l’école : la part du français »
Saint-Amand, Denis
2016In Lectures
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Compte rendu - Décrocher à l'école.docx
Author preprint (19.76 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Décrochage scolaire; Didactique; Sociologie de l'éducation
Disciplines :
Sociology & social sciences
Education & instruction
Author, co-author :
Saint-Amand, Denis ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Litt. française (19è et 20è) - Sociologie de la littérature
Language :
French
Title :
Compte rendu de R. Delamotte, M.-C. Penloup et Y. Reuter (dir.), « Décrocher à l’école : la part du français »
Publication date :
2016
Journal title :
Lectures
eISSN :
2116-5289
Publisher :
Liens Socio, Lyon, France
Lectures, Lyon, France
Peer reviewed :
Peer reviewed
Reviewed work :
Régine Delamotte, Marie-Claude Penloup, Yves Reuter (dir.), « Décrocher à l'école : la part du français », Repères, n° 53, 2016, 170 p., Lyon, ENS Éditions
Available on ORBi :
since 04 January 2018

Statistics


Number of views
48 (0 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi