No full text
Article (Scientific journals)
Les centres d’appel téléphoniques : une figure de la déréglementation du marché du travail
Pichault, François; Zune, Marc
2000In Management & Conjoncture Sociale, 580 (mai), p. 31-41
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Research center :
Laboratoire d'Etudes sur les Nouvelles Technologies de l'Information, la Communication, l'Innovation et le Changement - LENTIC
Disciplines :
Management information systems
Author, co-author :
Pichault, François ;  Université de Liège > HEC-Ecole de gestion : UER > Gestion des ressources humaines
Zune, Marc
Language :
French
Title :
Les centres d’appel téléphoniques : une figure de la déréglementation du marché du travail
Publication date :
May 2000
Journal title :
Management & Conjoncture Sociale
Volume :
580
Issue :
mai
Pages :
31-41
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 03 April 2017

Statistics


Number of views
41 (3 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi