Reference : Les supports d'enseignement: comment limiter les inégalités d'apprentissage?
Scientific conferences in universities or research centers : Scientific conference in universities or research centers
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Life sciences : Multidisciplinary, general & others
http://hdl.handle.net/2268/199818
Les supports d'enseignement: comment limiter les inégalités d'apprentissage?
French
Hindryckx, Marie-Noëlle mailto [Université de Liège > Département des sciences de la vie > Didactique des sciences biologiques >]
Laschet, Mélanie mailto [Université de Liège > > Centre interfacultaire de formation des enseignants (CIFEN) >]
Poffé, Corentin mailto [Université de Liège > > Centre interfacultaire de formation des enseignants (CIFEN) >]
Aug-2014
National
52e congrès des professeurs de Sciences: de l'innovation à la formation
Du 26 au 28 aout 2014
Université de Liège
Liège
Belgique
[fr] inégalités d'apprentissages ; supports d'enseignement ; didactique des ciences
Didactique des sciences biologiques
Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/2268/199818

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
congres14Supports.tiffPublisher postprint281.84 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.