Article (Scientific journals)
Vers un modèle d’apprentissage réflexif. Recueil de traces d’apprentissage formulées dans les log books des stagiaires en médecine
Vierset, Viviane
2016In Approches Inductives: Travail Intellectuel et Construction des Connaissances
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
1035199art 5.pdf
Publisher postprint (1.27 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
posture réflexive; MTE; log book
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vierset, Viviane ;  Université de Liège - ULiège > Form. doc. sc. psycho. & éduc.
Language :
French
Title :
Vers un modèle d’apprentissage réflexif. Recueil de traces d’apprentissage formulées dans les log books des stagiaires en médecine
Publication date :
2016
Journal title :
Approches Inductives: Travail Intellectuel et Construction des Connaissances
eISSN :
2292-0005
Publisher :
Université du Québec, Trois-Rivières, Canada
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 30 March 2016

Statistics


Number of views
62 (3 by ULiège)
Number of downloads
165 (4 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi