Article (Scientific journals)
Vers un modèle d’apprentissage réflexif. Recueil de traces d’apprentissage formulées dans les log books des stagiaires en médecine
Vierset, Viviane
2016In Approches Inductives
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
ZZZZ. 23 . Chapitre 3 - Copie.docx
Publisher postprint (494.22 kB)
article visible sur www.ERUDIT
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
partenariat; niveaux et zones de réflexivité; log book
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vierset, Viviane ;  Université de Liège - ULiège > Form. doc. sc. psycho. & éduc.
Language :
French
Title :
Vers un modèle d’apprentissage réflexif. Recueil de traces d’apprentissage formulées dans les log books des stagiaires en médecine
Publication date :
February 2016
Journal title :
Approches Inductives
eISSN :
2292-0005
Publisher :
Université du Québec, Trois-Rivières, Canada
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 18 February 2016

Statistics


Number of views
52 (5 by ULiège)
Number of downloads
58 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi