No full text
Article (Scientific journals)
Où se situe l'intérêt des transformations dans l'enseignement de la géométrie ? Première partie.
COJEREM; Schneider-Gilot, Marguerite
1991In Mathématique et Pédagogie, 84, p. 35-54
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
COJEREM
Schneider-Gilot, Marguerite ;  Université de Liège > Département de mathématique > Didactique des sciences mathématiques
Language :
French
Title :
Où se situe l'intérêt des transformations dans l'enseignement de la géométrie ? Première partie.
Publication date :
1991
Journal title :
Mathématique et Pédagogie
ISSN :
0773-7378
Publisher :
Société Belge des Professeurs de Mathématique d'Expression Française, Casteau, Belgium
Volume :
84
Pages :
35-54
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 12 January 2016

Statistics


Number of views
19 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi