Article (Scientific journals)
L'évaluation de la lecture-compréhension dans les enquêtes internationales: enjeux et perspectives
Lafontaine, Dominique; Schillings, Patricia
2015In Revue Française de Linguistique Appliquée, 20 (2), p. 9-20
Peer reviewed
 

Files


Full Text
RFLA_202_0009.pdf
Publisher postprint (954.99 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
enquêtes internationales; lecture-compréhension
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Schillings, Patricia ;  Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse et accompagnement du dével. prof. des enseign.
Language :
French
Title :
L'évaluation de la lecture-compréhension dans les enquêtes internationales: enjeux et perspectives
Publication date :
December 2015
Journal title :
Revue Française de Linguistique Appliquée
ISSN :
1386-1204
Publisher :
Editions De Werelt, Amsterdam, Netherlands
Volume :
20
Issue :
2
Pages :
9-20
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 07 January 2016

Statistics


Number of views
168 (35 by ULiège)
Number of downloads
163 (17 by ULiège)

Scopus citations®
 
0
Scopus citations®
without self-citations
0
OpenCitations
 
0

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi