No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Understanding and addressing response styles biases in Ilsa - The example of opportunities-to-learn in reading (PISA 2009)
Lafontaine, Dominique; Monseur, Christian; Baye, Ariane et al.
201516th Biennial Conference Earli
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Monseur, Christian ;  Université de Liège > Département Education et formation > Psychométrie et édumétrie
Baye, Ariane ;  Université de Liège > Département Education et formation > Gest.div.& lutte ctre décroch.& l'excl.ds syst.d'ens.& form.
Vieluf, Svenja;  Educational Research and Educational Information - DIPF
Language :
English
Title :
Understanding and addressing response styles biases in Ilsa - The example of opportunities-to-learn in reading (PISA 2009)
Publication date :
August 2015
Event name :
16th Biennial Conference Earli
Event organizer :
EARLI
Event place :
Cyprus
Event date :
du 25 août au 29 août 2015
Audience :
International
Available on ORBi :
since 25 September 2015

Statistics


Number of views
66 (10 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi