Article (Scientific journals)
Quels critères utiliser pour questionner la qualité pédagogique des stages cliniques ?
Vierset, Viviane; Frenay, Mariane; Bédard, Denis
2015In Revue Internationale de Pédagogie de l'Enseignement Supérieur, 31-2
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
ripes-976-31-2-quels-criteres-utiliser-pour-questionner-la-qualite-pedagogique-des-stages-cliniquesTB .pdf
Publisher postprint (1.15 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
contextualisation des apprentissages; apprentissage du transfert; accompagnement
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vierset, Viviane ;  Université de Liège - ULiège > Form. doc. sc. psycho. & éduc.
Frenay, Mariane;  Université Catholique de Louvain - UCL > Psychologie et sciences de l'éducation > Décanat > 1994
Bédard, Denis;  U de Sherbrooke (C) > Psycho-pédagogie > CERES > 2015
Language :
French
Title :
Quels critères utiliser pour questionner la qualité pédagogique des stages cliniques ?
Publication date :
July 2015
Journal title :
Revue Internationale de Pédagogie de l'Enseignement Supérieur
eISSN :
2076-8427
Publisher :
Association Internationale de Pédagogie Universitaire, Locarno, Switzerland
Volume :
31-2
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 01 September 2015

Statistics


Number of views
173 (6 by ULiège)
Number of downloads
937 (11 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi