No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Teachers’ identity, motivation, and pedagogical beliefs: Investigating their coherence using multidimensional scaling.
Berger, Jean-Louis; Vaudroz, Cynthia; Girardet, Céline et al.
2014European Conference on Educational Research (ECER)
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Berger, Jean-Louis
Vaudroz, Cynthia
Girardet, Céline
Aprea, Carmela
Crahay, Marcel ;  Université de Liège > Département Education et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires
Boraita, Fanny ;  Université de Liège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
English
Title :
Teachers’ identity, motivation, and pedagogical beliefs: Investigating their coherence using multidimensional scaling.
Publication date :
2014
Event name :
European Conference on Educational Research (ECER)
Event place :
Porto, Portugal
Event date :
du 01 septembre 2014 au 05 septembre 2014
Audience :
International
Available on ORBi :
since 16 July 2015

Statistics


Number of views
87 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi