Contribution to collective works (Parts of books)
Du primaire au secondaire : continuité et/ou rupture dans les évaluations certificatives de la lecture?
De Croix, Séverine; Ledur, Dominique
2012In Carlier, Ghislain; De Kesel, Myriam; Dufays, Jean-Louis et al. (Eds.) Progression et transversalité. Comment (mieux) articuler les apprentissages dans les disciplines scolaires?
 

Files


Full Text
Actes Cripedis De Croix-Ledur.doc
Publisher postprint (85.5 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Literature
Languages & linguistics
Education & instruction
Author, co-author :
De Croix, Séverine ;  Université de Liège > Département de langues et littératures romanes > Didactique du français langue première
Ledur, Dominique;  Haute Ecole Galilée
Language :
French
Title :
Du primaire au secondaire : continuité et/ou rupture dans les évaluations certificatives de la lecture?
Publication date :
2012
Main work title :
Progression et transversalité. Comment (mieux) articuler les apprentissages dans les disciplines scolaires?
Publishing director :
Carlier, Ghislain
De Kesel, Myriam
Dufays, Jean-Louis
Wiame, Bernadette
Publisher :
Presses universitaires de Louvain, Louvain-la-Neuve, Belgium
Pages :
65-76
Available on ORBi :
since 03 June 2015

Statistics


Number of views
68 (1 by ULiège)
Number of downloads
459 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi