Article (Scientific journals)
Les compétences comme cadre pour organiser des enseignements de mathématiques ? Oui, mais... Quelques dérives possibles.
Schneider-Gilot, Marguerite
2007In Canadian Journal of Science, Mathematics, and Technology Education, 7 (1), p. 28-40
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
EMF Sherbrooke.pdf
Author preprint (455.17 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
Schneider-Gilot, Marguerite ;  Université de Liège - ULiège > Département de mathématique > Didactique des sciences mathématiques
Language :
French
Title :
Les compétences comme cadre pour organiser des enseignements de mathématiques ? Oui, mais... Quelques dérives possibles.
Publication date :
2007
Journal title :
Canadian Journal of Science, Mathematics, and Technology Education
ISSN :
1492-6156
eISSN :
1942-4051
Publisher :
University of Toronto Press
Volume :
7
Issue :
1
Pages :
28-40
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 04 February 2015

Statistics


Number of views
34 (3 by ULiège)
Number of downloads
276 (5 by ULiège)

Scopus citations®
 
1
Scopus citations®
without self-citations
1
OpenCitations
 
1

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi