No full text
Article (Scientific journals)
Un fossé entre le concept d'intégrale définie et une première perception des aires et des volumes.
Schneider-Gilot, Marguerite
1991In Mathématique et Pédagogie, 81, p. 85-104
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
Schneider-Gilot, Marguerite ;  Université de Liège - ULiège > Département de mathématique > Didactique des sciences mathématiques
Language :
French
Title :
Un fossé entre le concept d'intégrale définie et une première perception des aires et des volumes.
Publication date :
1991
Journal title :
Mathématique et Pédagogie
ISSN :
0773-7378
Publisher :
SBPMEF, Mons, Belgium
Volume :
81
Pages :
85-104
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 30 January 2015

Statistics


Number of views
23 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi