Article (Scientific journals)
Ingénieries didactiques et situations fondamentales. Quel niveau praxéologique ?
Schneider-Gilot, Marguerite
2011In La Pensée Sauvage, p. 175-206
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Ing did.pdf
Author preprint (419.4 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
Schneider-Gilot, Marguerite ;  Université de Liège - ULiège > Département de mathématique > Didactique des sciences mathématiques
Language :
French
Title :
Ingénieries didactiques et situations fondamentales. Quel niveau praxéologique ?
Publication date :
2011
Journal title :
La Pensée Sauvage
Publisher :
La Pensée Sauvage
Special issue title :
En amont et en aval des ingéniéries didactiques
Pages :
175-206
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 28 January 2015

Statistics


Number of views
32 (0 by ULiège)
Number of downloads
726 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi