Article (Scientific journals)
Tâches complexes en mathématiques : difficultés des élèves et exploitations collectives en classe
Demonty, Isabelle; Fagnant, Annick
2014In Education et Francophonie, XLII (2)
Peer reviewed
 

Files


Full Text
EF-42-2-173_DEMONTY FAGNANT.pdf
Publisher postprint (1.6 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative
Language :
French
Title :
Tâches complexes en mathématiques : difficultés des élèves et exploitations collectives en classe
Alternative titles :
[en] Complex tasks in mathematics – students’ difficulties and open classroom discussion
Publication date :
2014
Journal title :
Education et Francophonie
ISSN :
0849-1089
Publisher :
Association Canadienne d’Education de Langue Française, Québec, Canada
Volume :
XLII
Issue :
2
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 20 December 2014

Statistics


Number of views
168 (16 by ULiège)
Number of downloads
14 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi