Contribution to collective works (Parts of books)
Promouvoir les pédagogies actives comme soutien à la pratique réflexive et à l'apprentissage en profondeur
Jouquan, Jean; VIERSET, Viviane; Jaffrelot, Morgan et al.
2013In Parent, Florence; Jouquan, Jean (Eds.) Penser la formation des professionnels de la santé
Peer reviewed
 

Files


Full Text
221-440_FORPROSAN_E1.pdf
Publisher postprint (1.77 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
compétences professionnelles; log book; pratique réflexive
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jouquan, Jean;  Centre Hospitalier Universitaire de Brest > médecine interne
VIERSET, Viviane ;  Centre Hospitalier Universitaire de Liège - CHU > Gynécologie-Obstétrique CHR
Jaffrelot, Morgan
Romanus, Catherine
Parent, Florence
Language :
French
Title :
Promouvoir les pédagogies actives comme soutien à la pratique réflexive et à l'apprentissage en profondeur
Publication date :
30 March 2013
Main work title :
Penser la formation des professionnels de la santé
Publishing director :
Parent, Florence
Jouquan, Jean
Publisher :
de boeck, Bruxelles, Belgium
ISBN/EAN :
978-2-8041-7623-5
Collection name :
Pédagogies en développement
Pages :
245-283
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 08 November 2013

Statistics


Number of views
243 (13 by ULiège)
Number of downloads
2248 (15 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi