Article (Scientific journals)
L’impact d’une tâche interférente sur l’apprentissage d’une habileté perceptivo-motrice chez des enfants dyspraxiques
Desmottes, Lise; Lejeune, Caroline; Meulemans, Thierry
2012In Cahiers de l'ASELF
 

Files


Full Text
Article Aself.pdf
Publisher postprint (417.4 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Desmottes, Lise ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie : cognition et comportement > Logopédie clinique
Lejeune, Caroline ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie : cognition et comportement > Neuropsychologie
Meulemans, Thierry ;  Université de Liège - ULiège > Doyen de la Faculté de Psychologie et des sc. de l'éducation
Language :
French
Title :
L’impact d’une tâche interférente sur l’apprentissage d’une habileté perceptivo-motrice chez des enfants dyspraxiques
Publication date :
December 2012
Journal title :
Cahiers de l'ASELF
ISSN :
2294-1207
Publisher :
Société Belge des Logopèdes Universitaires, Bruxelles, Belgium
Available on ORBi :
since 27 October 2013

Statistics


Number of views
74 (7 by ULiège)
Number of downloads
3 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi