Poster (Scientific congresses and symposiums)
How Teachers Initial Training and Classroom Practices Improve Reading Engagement and Achievement
Baye, Ariane; Quittre, Valérie
20133th EERA-Spring-School on Advanced Methods in Educational Research
 

Files


Full Text
EERA spring school AB VQ.ppt
Publisher postprint (117.25 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
reading; pirls; teacher practices
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Baye, Ariane ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Quittre, Valérie ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie
Language :
English
Title :
How Teachers Initial Training and Classroom Practices Improve Reading Engagement and Achievement
Publication date :
20 February 2013
Event name :
3th EERA-Spring-School on Advanced Methods in Educational Research
Event organizer :
Universities of Cyprus, Dortmund, Gothenburg, and Oxford
Event place :
Dortmund, Germany
Event date :
du 18 février 2013 au 22 février 2013
Audience :
International
Available on ORBi :
since 09 March 2013

Statistics


Number of views
59 (5 by ULiège)
Number of downloads
101 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi