Article for a general audience (Diverse speeches and writings)
Liège se fait belle
Brandt, Céline
2009
 

Files


Full Text
Liège_se_fait_belle.pdf
Author postprint (73.3 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
positionement; développement; city branding
Abstract :
[fr] La gare de Santiago Calatrava et la Médiacité de Ron Arad, récemment inaugurées, apportent un lustre nouveau à la Cité ardente. Quel en sera l'impact ? Avis glanés auprès de Jean-Marie Hauglustaine, chargé de cours expert en développement durable (faculté des Sciences), et de Céline Brandt, assistante et spécialiste du "city branding" (HEC-ULg).
Research center :
HEC ULiège
Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
Brandt, Céline ;  Université de Liège - ULiège > HEC-Ecole de gestion : UER > Marketing général
Language :
French
Title :
Liège se fait belle
Publication date :
November 2009
Journal title :
15e Jour du Mois
ISSN :
1370-2513
Publisher :
Université de Liège. Relations extérieures et Communication, Liège, Belgium
Name of the research project :
City Branding
Available on ORBi :
since 03 January 2013

Statistics


Number of views
212 (28 by ULiège)
Number of downloads
4 (4 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi