Article (Scientific journals)
Images, dessins et schémas scientifiques : comment sont-ils perçus par les enfants ?
Giot, Bernadette; Quittre, Valérie
2008In Cahiers des Sciences de l'Education, 27-28, p. 125-150
 

Files


Full Text
GIOT_QUITTRE_CAH27-28_2008_125.pdf
Publisher postprint (522.02 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Giot, Bernadette ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Quittre, Valérie ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Images, dessins et schémas scientifiques : comment sont-ils perçus par les enfants ?
Publication date :
2008
Journal title :
Cahiers des Sciences de l'Education
ISSN :
2030-9643
Publisher :
aSPe - Université de Liège, Liège, Belgium
Special issue title :
Enseigner et apprendre en mathématiques et en sciences
Volume :
27-28
Pages :
125-150
Available on ORBi :
since 26 May 2009

Statistics


Number of views
285 (15 by ULiège)
Number of downloads
2945 (21 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi