Article (Scientific journals)
L'étude de la violence scolaire, des incivilités et des situations scolaires difficiles: de la nécessité d'une approche théorique multiple
Robert, Jocelyne
2012In Puzzle, 31, p. 49-52
 

Files


Full Text
puzzle mai 2012.pdf
Publisher postprint (739.62 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
violence; situationns critique; enseignement
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Robert, Jocelyne ;  Université de Liège - ULiège > HEC-Ecole de gestion : UER > Management des organisations et leadership
Language :
French
Title :
L'étude de la violence scolaire, des incivilités et des situations scolaires difficiles: de la nécessité d'une approche théorique multiple
Publication date :
May 2012
Journal title :
Puzzle
Publisher :
Université de Liège. Centre Interfacultaire de Formation des Enseignants (CIFEN), Liège, Belgium
Special issue title :
Les référentiels de compétences en chantier: quelques propositions
Volume :
31
Pages :
49-52
Available on ORBi :
since 23 May 2012

Statistics


Number of views
155 (23 by ULiège)
Number of downloads
204 (20 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi