Reference : The impact of academic and social segregation on effectiveness in Oecd countries.
Scientific congresses and symposiums : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/2268/120395
The impact of academic and social segregation on effectiveness in Oecd countries.
English
Monseur, Christian mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie >]
Baye, Ariane mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Lafontaine, Dominique mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
2010
Yes
International
Second biennal meeting of the EARLI Special Interest Groupe 18, Educational Effectiveness : models, methods and applications
du 25 août au 27 août 2010
Leuven
Belgique
http://hdl.handle.net/2268/120395

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.