Reference : The indirect effect of reading social practices on reading achievement.
Scientific congresses and symposiums : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/2268/120393
The indirect effect of reading social practices on reading achievement.
English
Baye, Ariane mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Schillings, Patricia mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Lafontaine, Dominique mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
2010
Yes
International
Second biennal meeting of the EARLI Special Interest Group 18, Educational Effectiveness : models, methods and applications
du 25 août au 27 août 2010
Leuven
Belgique
http://hdl.handle.net/2268/120393

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Restricted access
PPT-Baye-Schillings-SIG LEUVENT 2010.pdfPublisher postprint5.38 MBRequest copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.