Reference : How does engagement in reading predict digital reading proficiency among 15 years-olds ?
Scientific congresses and symposiums : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/2268/118102
How does engagement in reading predict digital reading proficiency among 15 years-olds ?
English
Baye, Ariane mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Lafontaine, Dominique mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Monseur, Christian mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie >]
15-Apr-2012
Yes
International
AERA 2012 Annual meeting
du 13 avril au 17 avril 2012
Vancouver
Canada
http://hdl.handle.net/2268/118102

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Restricted access
AERA2012 BAYE LAFONTAINE MONSEUR.pdfPublisher postprint394.74 kBRequest copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.