No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Des parcours scolaires émaillés de discriminations
Lafontaine, Dominique; Felouzis, Georges; Crahay, Marcel et al.
2012In Crahay, Marcel (Ed.) Pour une école juste et efficace
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
équité; parcours scolaire; inégalités sociales
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Felouzis, Georges
Crahay, Marcel ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires
Monseur, Christian ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie
Language :
French
Title :
Des parcours scolaires émaillés de discriminations
Publication date :
2012
Main work title :
Pour une école juste et efficace
Main work alternative title :
[en] Towards an effective and equitable school
Editor :
Crahay, Marcel ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation
Publisher :
De Boeck, Bruxelles, Belgium
Edition :
2e édition revue et actualisée
Collection name :
Pédagogies en développement
Pages :
141-183
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 23 February 2012

Statistics


Number of views
198 (40 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi