Article (Scientific journals)
Analyse des interactions entre enfants en situation de tutorat portant sur des problèmes mathématiques de type multiplicatif
Crahay, Marcel; Hindryckx, Geneviève; Lebe, Martine
2001In Revue Française de Pédagogie, 136, p. 133-145
Peer reviewed
 

Files


Full Text
CRAHAY-HINDRYCKX-LEBE-2001-136-RFP.pdf
Publisher postprint (2.12 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Crahay, Marcel ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires
Hindryckx, Geneviève ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Lebe, Martine
Language :
French
Title :
Analyse des interactions entre enfants en situation de tutorat portant sur des problèmes mathématiques de type multiplicatif
Publication date :
2001
Journal title :
Revue Française de Pédagogie
ISSN :
0556-7807
Publisher :
Institut national de recherche pédagogique, Paris, France
Volume :
136
Pages :
133-145
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 10 April 2009

Statistics


Number of views
134 (2 by ULiège)
Number of downloads
175 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi