Article (Scientific journals)
Hyperpaysages - Sensibiliser à l'aménagement du territoire par les nouvelles technologies
Partoune, Christine; Pirenne, Marie; Merenne-Schoumaker, Bernadette
2002In Point sur la Recherche en Education
 

Files


Full Text
Hyperpaysage _ Sensibiliser à l aménagement du territoire par les nouvelles technologies - Article d (ressource 3072).pdf
Publisher postprint (41.33 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
hyperpaysage; aménagement du territoire; didactique
Research center :
Laboratoire de méthodologie de la géographie - LMG
Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Education & instruction
Author, co-author :
Partoune, Christine ;  Université de Liège - ULiège > Département de géographie > Didactique des sciences géographiques
Pirenne, Marie
Merenne-Schoumaker, Bernadette  ;  Université de Liège - ULiège > Département de géographie > Département de géographie
Language :
French
Title :
Hyperpaysages - Sensibiliser à l'aménagement du territoire par les nouvelles technologies
Publication date :
December 2002
Journal title :
Point sur la Recherche en Education
ISSN :
1376-8425
Publisher :
Ministère de l'Education, de la Recherche et de la Formation, Bruxelles, Belgium
Name of the research project :
Hyperpaysages - Sensibiliser à l'aménagement du territoire par les nouvelles technologies
Funders :
FWB - Fédération Wallonie-Bruxelles [BE]
Available on ORBi :
since 06 January 2012

Statistics


Number of views
65 (4 by ULiège)
Number of downloads
105 (4 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi