Reference : Un modèle pédagogique global pour une approche du paysage fondée sur les nouvelles techn...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Social & behavioral sciences, psychology : Human geography & demography
http://hdl.handle.net/2268/107230
Un modèle pédagogique global pour une approche du paysage fondée sur les nouvelles technologies de l'information et de la communication (NTIC)
French
Partoune, Christine mailto [Université de Liège - ULg > Département de géographie > Didactique des sciences géographiques >]
2006
Information Géographique (L')
Armand Colin
70
3
117-122
Yes
International
0020-0093
France
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/2268/107230
10.3917/lig.703.0117
http://www.cairn.info/revue-l-information-geographique-2006-3-page-117.htm

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Restricted access
LIG_703_0117.pdfPublisher postprint173.5 kBRequest copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.