No full text
Article (Scientific journals)
La compréhension du fonctionnement de la balance: Une analyse hiérarchique
Crahay, Marcel; Delhaxhe, Arlette
1989In European Journal of Psychology of Education, 4, p. 349-375
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
compréhension; enfant; expérimentation; relation homme-objet
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Crahay, Marcel ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires
Delhaxhe, Arlette;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
La compréhension du fonctionnement de la balance: Une analyse hiérarchique
Publication date :
1989
Journal title :
European Journal of Psychology of Education
ISSN :
0256-2928
eISSN :
1878-5174
Publisher :
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, Portugal
Volume :
4
Pages :
349-375
Available on ORBi :
since 07 April 2009

Statistics


Number of views
79 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Scopus citations®
 
1
Scopus citations®
without self-citations
1
OpenCitations
 
2

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi