Reference : Using mathematical symbols at the beginning of arithmetical and algebraic learning
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/2268/10465
Using mathematical symbols at the beginning of arithmetical and algebraic learning
English
Fagnant, Annick mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Vlassis, Joëlle mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement >]
Crahay, Marcel mailto [Université de Liège - ULg > Département d'éducation et formation > Approches psychopédagogiques et apprentissages scolaires >]
2005
Powerful environments for promoting deep conceptual and strategic learning
Verschaffel, L.
Leuven University Press
Studia paedagogica
81-95
Leuven
Belgique
http://hdl.handle.net/2268/10465

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBi are protected by a user license.