Browsing
     by title


0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:   
OK
See detailManuel de procédure pénale
Franchimont, Michel; Jacobs, Ann ULg; Masset, Adrien ULg

Book published by Larcier (2012)

synthèse critique de la procédure pénale belge tenant compte à la fois de la législation, de la jurisprudence et de la doctrine.

Detailed reference viewed: 600 (105 ULg)
See detailManuel de procédure pénale
Jacobs, Ann ULg; Franchimont, Michel; Masset, Adrien ULg

Book published by Collection scientifique de la Faculté de droit de l'université de Liège et Editions du Jeune Barreau de Liège (1989)

Detailed reference viewed: 57 (5 ULg)
See detailManuel de procédure pénale
Jacobs, Ann ULg; Franchimont, Michel; Masset, Adrien ULg

Book published by Larcier (2006)

Cet ouvrage présente une synthèse de la procédure pénale belge sous forme d'un exposé systématique du droit en vigueur et d'une réflexion critique et prospective.

Detailed reference viewed: 193 (40 ULg)
See detailManuel de procédure pénale, 3ème édition
Jacobs, Ann ULg; Franchimont, Michel; Masset, Adrien ULg

Book published by Larcier (2009)

Synthèse de la procédure pénale belge, mise à jour au 1er janvier 2009. Présentation systématique accompagnée d'une réflexion critique et prospective.

Detailed reference viewed: 223 (38 ULg)
See detailManuel de projet. Choix des filières de traitements des eaux urbaines résiduaires et systèmes d’infiltration d’eaux usées épurées et d’eaux pluviales.
Grela, R.; Lemineur, M.; Wauthelet, M. et al

in Etude de méthodes et d’outils d’aide à la décision pour la planification et la mise en oeuvre de systèmes d’épuration individuelle ou groupée », (2004)

Detailed reference viewed: 28 (6 ULg)
See detailManuel de psychologie: Introduction à la psychologie scientifique
Richelle, Marc ULg; Droz, Rémy

Book published by Mardaga (1976)

Detailed reference viewed: 160 (0 ULg)
See detailManuel de zootechnie comparée Nord-Sud.
Thewis, André ULg; Bourbouze, Alain; Compere, Roger et al

Book published by INRA Editions (2005)

Detailed reference viewed: 87 (25 ULg)
See detailManuel du Borderline
Desseilles, Martin ULg; Grosjean, Bernadette; Perroud, Nader

Book published by Eyrolles (2014)

Detailed reference viewed: 42 (11 ULg)
Full Text
Peer Reviewed
See detailDe 'Manuel du voyageur et du résident au Congo' en de voorbereiding op het dagelijkse leven in de Onafhankelijke Congostaat op het einde van de 19de eeuw.
Vandersmissen, Jan ULg

in Archives et Bibliothèques de Belgique = Archief en Bibliotheekwezen in Belgie (2012), 95

Detailed reference viewed: 43 (3 ULg)
See detailManuel LOGO illustré : version BBC
Denis, Brigitte ULg

Learning material (1986)

Detailed reference viewed: 30 (2 ULg)
See detailManuel LOGO illustré : version MSX
Denis, Brigitte ULg; Deghaye, Marie-Pierre

Learning material (1987)

Detailed reference viewed: 32 (0 ULg)
See detailManuel LOGO illustré : version pour Commodore 64
Denis, Brigitte ULg

Learning material (1985)

Detailed reference viewed: 64 (0 ULg)
See detailManuel LOGO illustré : version pour Macintosch
Denis, Brigitte ULg; Sougné, Jacques ULg

Learning material (1987)

Detailed reference viewed: 23 (7 ULg)
See detailManuel LOGO illustré : version pour Thompson
Denis, Brigitte ULg; Sougné, Jacques ULg

Learning material (1988)

Detailed reference viewed: 23 (3 ULg)
See detailManuel LOGO illustré : version Turgeon pour PC
Denis, Brigitte ULg

Learning material (1986)

Detailed reference viewed: 57 (1 ULg)
See detailManuel LOGOWRITER illustré
Denis, Brigitte ULg; Magis, Isabelle

Learning material (1988)

Detailed reference viewed: 135 (0 ULg)
Full Text
See detailLe manuel numérique
Vintila, Elena-Georgiana ULg

Scientific conference (2016, April 16)

Digital textbooks, their recent version, completely new in terms of form and presentation, have risen not only numerous economic or sociological, but also educational and pedagogical issues. Should the ... [more ▼]

Digital textbooks, their recent version, completely new in terms of form and presentation, have risen not only numerous economic or sociological, but also educational and pedagogical issues. Should the digital textbook replace the traditional, printed version? Or do we rather speak of a product altogether different, built on novel principles of subject matter exploitation and shaped according to a teaching philosophy that intensifies activism, interactivity, progression and creativity? We attempt to answer the two above mentioned questions by analyzing three FLE textbooks for A1 level learners. [less ▲]

Detailed reference viewed: 20 (0 ULg)